FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, kliknij tutaj i skontaktuj się z nami.

1. Co zrobić, jeżeli produkt mi się nie spodoba?

Towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni bez konieczności podawania przyczyny, czas liczony jest od chwili otrzymania przesyłki od kuriera. Aby procedura przebiegła zgodnie z prawem, powinieneś wysłać nam mailowo proste oświadczenie o odstąpieniu, którego wzór znajdziesz ( tutaj). Pamiętaj jednak, że zwracane produkty muszą być pełnowartościowe, bez śladów użytkowania.

2. Co zrobić, jeżeli wystąpiły problemy ze złożeniem zamówienia na stronie internetowej?

Problemy z systemem zamówień mogą występować z kilku przyczyn np. przeciążenia serwerów, bądź przerwy technicznej. W takiej sytuacji możesz spróbować złożyć zamówienie ponownie za 10 minut lub skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta pod numerem ( numer), w ten sposób przyjmiemy zamówienie oraz rozpoczniemy naprawianie błędów.

3. Czy dokonując zakupu muszę zaakceptować regulamin sklepu?

Tak, regulamin zabezpiecza prawnie Ciebie i Nas przed oszustwami, staraliśmy się aby był możliwie najkrótszy i zawierał wyłącznie konieczne elementy dla prawidłowego funkcjonowania sklepu. Nie znajdziesz w nim niedozwolonych klauzul oraz drobnych druczków.

4. Czy dokonując zakupu ponoszę jakieś dodatkowe opłaty?

Nie, w naszym sklepie płacisz tylko za towar i dostawę, całkowita suma do zapłaty zostaje podana zawsze na końcu ścieżki zakupowej. Dodatkowe usługi takie jak: tworzenie oraz utrzymywanie konta klienta, newsletter, blog, itp. są całkowicie darmowe.

5. Czy moje dane są bezpieczne?

Wykorzystujemy Państwa dane kontaktowe tylko i wyłącznie w celach związanych z zakupem produktów. Nie przekazujemy informacji żadnym firmą trzecim. Ponadto nasza strona została wyposażona w certyfikat SSL, czyli narzędzie zapewniające ochronę i gwarancję poufności przesyłanych danych.

6. Czy robiąc zakupy w sklepie pomagam zwierzętom?

Tak, troszczymy się o dobro czworonogów. Prowadzimy współpracę z Fundacją Dar Serca, która niesie pomoc bezdomnym, porzuconym oraz skrzywdzonym zwierzętom. Przeznaczamy fundacji 5% zysku ze sprzedaży na poprawę bytu, leczeni i utrzymywanie podopiecznych. Nadzór nad tą działalnością sprawuje Starosta Powiatu Krakowskiego.

7. Gdzie mogę znaleźć informacje o kupowanym produkcie?

Informacje o towarze znajdują się w opisie produktu, newsletterze, niektóre produkty zostały szerzej opisane na naszym blogu, do którego odwiedzenia serdecznie zapraszamy. Po więcej informacji prosimy o kontakt telefonicznie ( 333333333) lub mailowo ( dogidoosklep@gmail.com ).

8. Ile muszę czekać na dostawę?

Staramy się wysyłać produkty w przeciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia. Aby przyspieszyć ten proces korzystamy z pomocy nowoczesnych systemów płatności i renomowanych firm kurierskich. Towar powinien być dostarczony do 7 dni roboczych. Czas dostarczenia zależny jest od sposobu dostawy oraz ilości złożonych zamówień w danym okresie. W razie problemów z przesyłką proszę śmiało kontaktować się z nami telefonicznie ( 333333333) lub za pomocą maila dogidoosklep@gmail.com.

9. Jakie korzyści otrzymam zapisując się do newslettera?

Zapisując się do newslettera, będziesz na bieżąco informowany o aktualnych promocjach, uzyskasz wcześniej niż inni możliwość kupna akcesoriów z serii limitowanych, dostaniesz dodatkowe kody rabatowe i promocje, a ponadto różne materiały o treści rozrywkowej oraz edukacyjnej.

10. Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy każdego towaru uzależniony, jest od sposobu dostawy. Szczegółowo koszt został opisany w zakładce „ dostawa i reklamacje”.

11. W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Proces składania reklamacji został opisany w zakładce „dostawa i reklamacje” u dołu strony głównej.